Nupupesa saab inspiratsiooni STEAM metoodikast

STEAM on õpikogemus, mis ühendab teaduse (Science), tehnoloogia (Technology), inseneriteaduse (Engineering), kunsti (Arts) ja matemaatika (Mathematics) valdkonnad. Metoodika eesmärk on integreerida need eri valdkonnad ühte õpikogemusse, et arendada laste loovust, kriitilist mõtlemist, probleemide lahendamise oskusi ja meeskonnatööd ühtse komplektina.

Õppimine ei ole kunagi olnud ainult raamatute lugemine ja teooriate omandamine. Hariduse eesmärgiks pole ainult teadmiste omandamine, vaid ka loovuse, probleemide lahendamise oskuste ja praktilise mõtlemise ja koostööoskuse arendamine.

STEAM metoodika eesmärgiks on pakkuda lastele võimalust uurida ja õppida, kuidas erinevad valdkonnad omavahel seonduvad, samal ajal arendades nende loovust ja kriitilist mõtlemist. Ja seda saab edukalt rakendada ka digitaalsetes toodetes.

Leave a Comment

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Scroll to Top